niedziela, 3 maja 2015

Powitanie!

Witajcie!

  Właśnie trafiliście na mojego nowego bloga. Stworzyłam go, aby ukazać wam skrawek mojego życia. Będą się tutaj pojawiały m.in.:


- DIY

- Moje przemyślenia

- Recenzje

- Zdjęcia

- Czasem rysunki (jak mnie weźmie wena)

- Jak mi minął dzień

itd. itp.


Czasami jak dostanę tak zwanej #GUPAFFKI posty będą, powiem szczerze dość dziwne. Mam nadzieję, że nie będzie się to zdarzać często . . .



Coś o mnie

  Więc tak, nazywam się Julka mam 13 lat, chodzę do 6 klasy podstawówki. Mam młodszą siostrę. Bardzo lubię rysować, projektować i oczywiście pisać.
  Moi idole to One Republic, Imagine Dragons, Zedd, Margaret, Katy Perry, Taylor Swift, lecz moim największym autorytetem jest Ariana Grande. Ma nieziemski głos i jest wspaniałą osobą. Jestem Arianator od czasów "Victorious". Być może pojawią się tu czasem posty o Arianie.




W tym poście to już wszystko mam nadzieję, że mój blog wam się spodobał <pobiegła na dół wziąć sobie loda> i będziecie tu zaglądać. Oczywiście zapraszam do komentowania postów, czekam na wasze rady i opinie.

Pozdrawiam!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz