piątek, 21 sierpnia 2015

Haul

Witajcie!

Na początku chciałabym przeprosić za przerwę, która zawitała na blogu. Jak wiecie wakacje to czas wyjazdów i cały czas coś się dzieje. Chcę jeszcze podziękować Koko Wariatce, która napisała komentarz pod moim poprzednim postem. Dziękuję Jej bardzo i zapraszam serdecznie na Jej bloga. >>KLIK<<
Chcę jeszcze Was przeprosić za to, że posty się nie pojawiały, ale byłam u babci, u której nie ma internetu i wiadomo.
Dzisiejszy post to haul. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy.


Pierwszą rzeczą, którą ostatnio kupiłam jest książka autorstwa Rainbow Rowell "Fangirl". Napisała też znaną książkę wśród nastolatków "Eleonora i Park". W tej książce spotykamy się z zjawiskiem książki w książce, które kocham. Historia opowiada o siostrach bliźniaczkach, które są jak ogień i woda.
Książka mnie zauroczyła i zapraszam Was również do czytania, a być może Wam też się spodoba.



W empiku na przecenie kupiłam pięć przypinek ze śmiesznymi tekstami. Cztery z nich przypięłam do plecaka a piąty do piórnika. Naprawdę mi się podobają :)

(Bardzo przepraszam za zdjęcie do góry nogami)

Wczoraj w netto kupiłam zmywacz do paznokci z gąbką w środku. Oglądałam ostatnio dużo tutoriali na yt jak zrobić taki zmywacz. Wypróbowałam go i mogę go Wam polecić.


W Carry na przecenie kupiłam cztery bluzki w tym tą granatową z wstawkami w paski i napisem silver.


To zwykła biała bluzka z nadrukiem. Wszystkie te bluzki zakupiłam do szkoły.


Wybrałam tę bluzkę ze względu na napis i jej uroczy kolor. Jest przesłodka <333




Ostatnią rzeczą z dzisiejszego haulu jest granatowa bluzka z długim rękawem. Jest trochę grubsza więc można ją brać za bluzę.

Wszystkie te rzeczy mi się podobają i są warte polecenia. (Inaczej byś ich nie kupiła xd)

Na koniec pokażę wam plamę z kakałka na mojej pościeli, która mnie zauroczyła xd.


Ta plama jest piękna.

To by było na tyle. Pamiętajcie, że to mój pierwszy post tego typu więc proszę o rady i opinie w komentarzach.
Na koniec piosenki.


 

Remix, matko kocham go <333
 
 
O matulu ten jeszcze lepszy <33333
 
 
Bardzo lubię piosenki Eneja, a ta jest jedną z moich ulubionych.
 
 
Występ Ariany na swojej trasie. Jeden z najlepszych.
 
 
To już koniec tego posta. Żegnam, pozdrawiam, komentujcie czytajcie.
Do zobaczenia!
 
 
~Julka to ja

4 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba ten t-shirt z kolorowym tygrysem, jest przecudny! Ile kosztował? *-*
    Dziękuję ci serdecznie za wspomnienie o mnie!
    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten t-shirt kosztował ok. 20 zł. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Musisz mi powiedzieć ile kosztowały te przypinki ;o;. Też chcę! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypinki kupiłam po 90 groszy sztuka, ale niewiem czy jeszcze są w empiku ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń